hangositasberleshilton

hangositasmsci

abbhangositas

hangosításEuler

Örömmel veszünk minden olyan megkeresést is, ami a cég kötetlenebb, csapatépítő rendezvényein való hangosítási feladatokra vonatkozik. Idén is több nagyvállalat bízta ránk a lehetőséget, hogy belső rendezvényein, staff party-ján Mi biztosítsuk a megfelelő hangtechnikát.

A Hilton Budapest dolgozói minden évben programokkal színezett csapatépítő kirándulásokon vesznek részt. Mi ezeken belül is az F&B részleg szállásának helyet adó hotel különterméből varázsoltunk disco party-t, ahol a csapat egy fergeteges bulival élvezte a kikapcsolódást. A party és a közös szervezés sikerére való tekintettel a szálloda legutóbbi személyzeti báljának zenei programját színesíthettük az egész estés báltermi rendezvényen.

Magyarország legnagyobb könnyűipari vállalata idén Tahiban tartott csapatépítő tréninget. Az ehhez szükséges hangtechnikát csapatunk biztosíthatta a KÉZMŰ-nek. Az oldott hangvételű eseménnyel kapcsolatban pozitív visszajelzéseket kaptunk a hangosítást illetően, kiemelve a Mackie Th 12 hangrendszerünk vitathatatlan tulajdonságait, mi szerint kicsi a bors, de erős.

A befektetési megoldásokat kínáló világcég budapesti csapatának nyári partiján jártunk. Az oldott lounge zenékkel színesített rendezvényen a zenei aláfestés mellett óriás led kivetítő szórakoztatta a résztvevőket, ahol az éppen zajló futball világbajnokság mérkőzéseit élvezhették. A rendezvénynek otthont adó "zöld" irodaház udvarára JBL Eon 15G2 hangfalakat telepítettünk, így kompromisszumok nélkül szórakozhatott az egész staff.

A számtalan csúcstechnológiát felvonultató nagyvállalat saját rendezvényein is a minőségre törekszik. A cég évértékelő belső meetingeken a minőség mellett a megjelenésre is adnunk kell a hangosítást illetően. A JBL EON 515 XT hangrendszerünk segítségével az ABB minden igényének meg tudunk felelni.

Egy piacvezető hitelbiztosító cég életében is akadnak oldottabb pillanatok. Az Euler Hermes csapatépítő eseményén a közös grillezést megelőző vállalati prezentációk kihangosításához biztosíthattunk hangtechnikát. A visszajelzés ezúton is pozitív, a Mackie Th15 most sem hagyta cserben az ügyfelet.